Magyarország jövője Európában van

2015. július 14. 13:46 - Szelényi Zsuzsanna

Orbán Viktor az elmúlt félévben folytatta azt a keleti jellegű kormányzást, amely távol áll az európai demokráciák fókuszától. Kormányzását korrupció, a kiszolgáltatottak magára hagyása és a jövő elherdálása jellemzi. Pedig Magyarország számára Európán kívül nincs fejlődés, nincs jövő.

A korrupció ellen

Az orbáni hatalomgyakorlás központi eleme a közpénzek lenyúlása. A korrupció ma már nem a kormányzás káros mellékterméke, hanem a hatalom célja. Orbán Viktor és százmilliárdos „üzletfelei” minden alkalmat megragadnak arra, hogy saját vagyonukat növeljék.

2eastwest.jpg

Az elmúlt ülésszakban számtalan ügyben hívtam fel a figyelmet visszaélésekre. Vegyük például a letelepedési kötvények ügyét. A letelepedési kötvényeket a Rogán Antal által vezette Gazdasági Bizottság hozta létre. Árusításukból eddig legalább 50 milliárd forintos hasznot zsebeltek be ismeretlen tulajdonosi háttérrel rendelkező offshore cégek. Ezek a cégek kizárólagos forgalmazásai joggal rendelkeznek, versenytárs nálkül fölözik le a busás jutalékot. A kötvények kereskedését egy normális európai országban az állam végzi, a kötvények haszna az állami kincstárt gazdagítja. Nincsen ésszerű magyarázat arra, hogy ezt a tranzakciót miért nem a magyar állam végzi. Jó esély van arra, hogy a letelepedési kötvények haszna láthatatlan kereskedők révén végső soron Fidesz-politikusokhoz vándorol. Parlamenti kérdéseimre a letelepedési kötvények ügyében semmiféle értékelhető válasz nem érkezett.

A Buda-Cash és a Quaestor brókerházak brutális csalásának eredményeként az idén több tízezer ember veszítette el a megtakarítását. Azonban a mai napig nem lehet tudni, hogy hol van az eltűnt 3000 milliárd forint. Az általam kezdeményezett parlamenti vizsgálóbizottság, amelyet az egész ellenzék támogatott, nem állt fel. Hiába látszik egyértelmű összekapcsolódás a Quaestor brókercég és a magyar kormány legfelsőbb körei között, a politikai felelősségvállalást a kormánynak sikerült eltussolnia. A Fidesznek ugyanis nem érdeke, hogy kiderüljön az igazság.

2struggle.jpg

Januárban több évtizedes lakat került a Paks 2 atomerőmű lényegében teljes tervezési és megvalósulási dokumentációjára. Európában ismeretlen módon, nemzetbiztonsági érdekre hivatkozva a kormány titkosíttatta az összes anyagot arról a gigantikus projektről, amely hatalmas korrupciós kockázattal jár, évtizedekre felzabálja az ország fejlesztési forrásait, és jó eséllyel olyan drágán termel majd, hogy a megtermelt áram nem lesz eladható. A paksi projekt árát a gyerekeink évtizedekig fogják fizetni Oroszországnak. Ha bírják. Kérdéseim, interpellációm az ügyben mind megválaszolatlanul maradtak. A korrupció, az ellenőrzés hiánya maga a kelet.

A kiszolgáltatottak védelmében

Orbán Viktor parlamentje az elmúlt fél év döntései során látványosan hagyta magukra az emberek legkiszolgáltatottabb csoportjait.

A kormány több mint egy éve nem iktatta a magyar jogrendbe az Isztambuli Egyezményt, amely a ma létező leghatékonyabb módon lép fel a nők elleni és családon belüli erőszak ellen. Számos erőfeszítésem ellenére nem sikerült elérni, hogy a parlament napirendjére kerüljön ez a fontos nemzetközi Egyezmény. Magyarországon messze az európai országok felett van a bántalmazás során elhunyt nők száma, és minden ötödik nő szenved élete során erőszakot férfiaktól. Egy évben 400 ezer nő és gyermek szorul azonnali segítségre és védelemre, amelyet a jelenlegi magyar rendszer töredékesen sem tud megoldani. Erről győztek meg az elmúlt évben tett látogatásaim azokban a titkos menedékházakban, ahol bántalmazott nőkkel és gyermekeikkel találkoztam. Ezek a nők és gyerekek az ország legkiszolgáltatottabbjai közé tartoznak, akikért Orbán Viktor rezsimje semmit nem tesz.

csaladon_beluli_eroszak.jpg

A világ háborús övezetiből menekülőkkel szemben az Orbán kormány kirekesztő plakátháborúval és határkerítés építésével lépett fel, ahelyett, hogy az európai nemzethez illő emberséges menekültügyi rendszert fejlessze tovább. Nemzetközi tapasztalatból tudjuk, hogy a határkerítés felhúzása nem oldja meg a menekültek helyzetét, nem csökkenti a menekülők számát, viszont a kerítés élet és halál választóvonalává válik. A menekülteket befogadó állomásokon, pályaudvarokon tett látogatásaim arról győztek meg, hogy a kormány nem tesz meg mindent a menekülők oltalmazása érdekében. A kerítés felhúzása és a kitoloncolással való fenyegetés nem biztonságos területekre nem csupán morálisan problémásak, de hatékonyságuk is kétséges. Az Európát érintő növekvő menekülthullámot ugyanis egy ország nem tudja sem feltartóztatni, sem megoldani. Csak közös európai megoldás lehetséges.

Az elmúlt fél évben a Fidesz kormány folytatta megalázó gyakorlatát a közmunkásokkal szemben is. Orbán Viktor közmunkásprogramja olyan feltételeket támaszt, amelyek ma már pályakezdő diplomásokat is közmunkás sorba kényszerítenek. A közmunkából pedig nem vezet út a valódi munkahelyek irányába. Orbán Viktor és kormánya mindenkit magára hagy, aki védelemre és támogatásra szorul Magyarországon. Mint egy keleti hatalom.

A pazarlással szemben 

A keleti autokráciákra nemcsak a gyengék elnyomása és a korrupció jellemző, de a pazarlás is. Orbán Viktor adórendszere a jómódúakat támogatja a szegényekkel szemben. Ezermilliárdokat költ Paksra, százmilliárdokat adókedvezményekre, tízmilliárdokat stadionokra. Olimpiáról álmodik. Eközben az iskolarendszer elsorvad, az egészségügy leépül. Gyerekeinknek sem tudás, sem egészséges élet nem marad ebben az országban. A 2016-os költségvetéshez olyan módosító javaslatokat adtam be, amelyek mindenekelőtt a jövőre, a gyerekeinkre fordítják az ország forrásait. Oktatásra, egészségügyre és új munkahelyekre: jövőre szóló befektetésekre, hiába.

Az elmúlt fél év parlamenti működése minden lépéssel távolabb vitte Magyarországot a Nyugattól. Meggyőződésem, hogy a keleti kormányzással szemben van más út is, mint a kiszolgáltatottak megalázása, a korrupció és a pazarlás. A jövő iránya Európa felé van. Nem véletlen, hogy a magyar fiatalok többsége éppen Nyugaton keresi a jövőjét.  

137 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szelenyizsuzsanna.blog.hu/api/trackback/id/tr57627590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2015.07.14. 20:24:32

A gengszterváltás óta minden kormány legfőbb célja a húsosfazék volt. A legnagyobb lenyúlás pedig 1986 és 1998 közötti rablóprivatizáció volt.

midnight coder 2015.07.14. 20:30:52

A közmunka pedig az egyetlen módja a lumpenproletárok felemelésének. Az, aki közmunkás már nemigen fog normálisan elhelyezkedni, de a gyerekét talán már elküldi az iskolába. És nem csak toalettpapírnak használható kamu diplomát szerezni. Ez mindenesetre sokkal jobb mint a liberós politika ami generációkon átívelve teszi segélyfüggővé ezeket az embereket.

midnight coder 2015.07.14. 20:35:48

Ami pedig a bevándorlókat illeti, ezek befogadásában egyetlen jó dolog van: ez a európai liberalizmus felszámolásának leggyorsabb és legbiztosabb módja. Az iszlám és a liberó nem barátok.

röf 2015.07.14. 21:12:58

"Orbán Viktor az elmúlt félévben folytatta azt a keleti jellegű kormányzást, amely távol áll az európai demokráciák fókuszától...."
Lassan fény derül a kifogásolt gyakorlat helyes mivoltára.
A görög tragikomédia egyébként is érdekes EU-s dolgokra derített fényt.
Lesz még itt harminc méteres Orbán Viktor szobor Brüsszel főterén :)

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.07.14. 21:42:20

Úgy látszik az Index az Együtt nevű statisztikailag mrhetetlen formáció hányó helye lett.

Itt hazudnak a ballibek kedvükre, és istenítik az elkúrókat, akik miatt a görögökkel egy szintre kerültünk 2010-re.

Ezekkel fognak össsze a demokrácia nevében akik 2006-ban ellenzékiek tízezreit verették beazonosíthatatlan karhatalmistákkal.

Röhejesek vagytok Zsuzsika !
És nagyon kevesen.
Szerencsére.

Irbisz 2015.07.14. 21:42:30

Paks 2, Questor, ez a 2 megarablas önmagaban indokolja, miert ez az egeszpalyas letamadas menekültügyben, keritesezes, oriasplakatok es konzultacio.
Jol elviszik a figyelmet olyan temakrol, amelyben szo szerint ezermilliardokat loptak, fognak ellopni a közösböl.
Be is jött, a media meg sok együgyü ember rarepült a menekülthiszteriara, ök meg röhögnek a markukba, ilyen könnyü manipulalnia az embereket.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.07.14. 21:43:58

Szerencsétlen ballibek telesírják a siránkozásaikkal a netet, miközben az ország halad előre.

Istennek hála nem a ballibek kormányoznak, így van esély, hogy haánk ne legyen 1 millió illegális bevándorló játszótere.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.07.14. 21:45:58

@Irbisz:

Szerencsére nem annyira könnyű manipulálni az embereket.

Így elmehettek a buzifesztiválotokkal, meg a menekültek ajnározásával együtt a búsba.

Mi meg megvédjük a hazánkat akár veletek szemben is !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

midnight coder 2015.07.14. 22:09:28

@Irbisz: Paks2-t az MSZP kezdte szervezni. És biztos lehetsz benne, hogy ha hatalmon matadnak, ma a FIDESZ ekézi őket Paks2 ügyében ugyanezért. Kb ugyanez igaz a Questorra is.
De ezek az ügyek már jóval a menekültprobléma előtt sem igen érdekeltek a közvetlen érintetteken kívül senkit. Magyarországon minden csoda három napig tart. Ezért létezhet amúgy az MSZP is...

Megoldó 2015.07.14. 22:37:59

Azért az nagy szerencse, hogy már csak ennyi vak fidesznyik van mint ti...
Egyszer úgy is jön vagy egy véres forradalom, vagy egy golyó mindegyik banditapolitikusotoknak, szerintem.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 23:03:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ma ezt a mondatot kaptad házifeladatnak? Fiam, szarj tele legalább 30 blogot, akármilyen értelmetlen hülyeséggel. Neked menni fog, csak ilyen jön ki a csökkent értelmű agyadból.

Punxsutawney Mormota 2015.07.14. 23:08:14

@midnight coder: Ah, hát ez az évszázad csúsztatása.

Elég régóta írogatsz mindenhova, de két hónappal ezelőttig, nem láttam azt, hogy hülyére aggódod magad a menekült-helyzet miatt.

Vagy manipulálnak, vagy ezt kapod utasításba... mindkét variáció érdekes

Nemfajtalan srác 2015.07.14. 23:48:21

Az Együttlétnek esélye sincs 2018-ban a parlamentbe jutni. Ezek az erőlködések arra jók, hogy mindenki számára világossá teszik, miért

csiszlikek dáridója 2015.07.14. 23:56:48

hatalmas lesz a pofáraesés kedves polgártársak. a gátlástalan lenyúlások aktái lassan kidőlnek a szekrényből. néhány év, és ti magatok fogjátok megdobálni a fáraót és brigádját. méghozzá a nézőtér első sorából. előre sajnálunk titeket.

Nemfajtalan srác 2015.07.14. 23:57:00

"a kormány nem tartja be az ezeréves európai normákat a menekülők oltalmazása érdekében. "

Meg tudja valaki mondani mi ez az ezeréves európai norma baromság?

Az EU a mostani formájában csak pár éve létezik, de ott se tart be senki semmit, inkább másokon kéri számon

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.07.15. 00:09:19

Sok a duma már Zsuzsika, a büdös francot sem érdekli a barommagyarját az 1000 plusz egyedik fideszmaffia botrány. Siránkozással kitérkövezhetitek az országot, nem ezzel viszitek semmire.

Az embereknek most már feljelentések kellenek, börtönök a fidesz politkusokra, ha ennyi sose látott botrány mellett is hülyék vagytok ahhoz, hogy vay börtönbe küldjétek a fidesz gengsztereket, akkor ne is koptassátok magatokat, sose nőttök 1%-nál magasabbra!

GasztroBloggger · http://ganodermadxn.blog.hu 2015.07.15. 00:26:21

Jöhetnek a leszólások. Orbán még elég sokat tett az országért. A korrupció meg az amiből kihagynak. :))

Mr. Waszabi 2015.07.15. 06:11:26

Azzal a perspektívával még meg lehetett barátkozni - vagy inkább csak belenyugodni -, hogy a Fidesz önjelölt új arisztokráciaként önmaga grémiumát jelölte ki a magyar tőkehelyzet átrendezésére. Mert végiggondolva, végül is a dolgozóknak, kisembereknek, kis- és középvállalkozóknak ugyan mindegy, hogy multi vagy magyar cég dolgozója, beszállítója, alvállalkozója. Na de. Az elmúlt 5 év alatt eléggé feltűnő már, hogy mindazon politikai hatalommal lenyúlt közpénzek, piaci részesedések, amelyre szert tettek és kifolyattak kedvenceik zsebeibe, nos, hogy ez a pénz nem jelent meg a magyar gazdaságban tőkeként. MEg lehet tekinteni, hányszor avatott bármelyik állami vezető itt magyar tőkéből létrehozott új gyárat, üzemet, bármi munkahelyet, amely nem közvetlenül állami pénzeken állami célokat szolgáló - azaz nem megtérülő - beruházásokon dolgozott. Talán 1-2 eset volt 5 év alatt. Gyakorlatilag az összes új, piaci versenyben megélni szándékozott vállalkozást külföldiek alapították. Kérdezem, hogy hol az a több ezer milliárd forint, ami az állam bukszájából magáncégekhez került, ám ott nem fialt új, munkahelyteremtő, magyar tőkét piacon szaporító vállalkozásokat? Hát, logikusan vagy a párnacihában őrizgetik, vagy külföldi bankszámlán. De a nemzetgazdaság állítólagos önállóságához nem járul hozzá. Sztem ez az igazán nagy baj, jövőnkre nézve.

2015.07.15. 06:36:00

Látom a tolvaj hazaáruló fideszbagázs megérkezett védeni a Pártot és a Vezért, jó van.
Élvezitek a lenyúlásokat, a tolvajlést, a mocskot, mi, ganék?

Netuddki. 2015.07.15. 08:14:17

OK. Történt-e feljelentés? Ha igen, hol akadt el az egész folyamat? Miért? Név szerinti bontásban ha lehetne...

Netuddki. 2015.07.15. 08:18:16

@midnight coder: "Az, aki közmunkás már nemigen fog normálisan elhelyezkedni, de a gyerekét talán már elküldi az iskolába."

Milyen iskolába? Az általános kötelező, utána meg maximum szakmunkásképző jöhet számításba, ha a gazdáid álma teljesül...

Irbisz 2015.07.15. 08:32:35

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: szerencsetlen ketbites hülye.
egyreszt jobboldali vagyok, csak a hat a fekete-feher, gyengebb kepessegü ovodasokat idezö vilagkepedbe nem fer bele, hogy akinek elege van abbol amit a felkommunista modszereket idezö, fekete-afrikaian korrupt, orosz, belarusz mintat követö orbant müvel, az nem csak ballibes lehet, mert az egy tisztesseges jobboldalinal is kiveri a biztositekot.

egyebkent megvan amit g.Fodor mondott a politikai termekröl a polgar es haza kerdeseben? :)
na ennyit erröl, olvasd el es gondolkodj, ha fel nirod fogni mit is jelentenek a szavai. Egyebkent meg hogy mit fecseg egy hozzad hasonlo, a magyarsaggal es az orszaggal semmit nem törödö al-jobboldali iIQ80-as fogalmatlan figura, pont nem erdekel.
Ocska kis fidesznyik vagy, vagy egy megtevesztett hasznos idiota, vagy olyan mameluk akik reszesül a közösböl maganzsebek fele terelt milliadokbol.

Irbisz 2015.07.15. 08:45:16

@midnight coder:
Nos Paks2 szervezese (amiböl vagy lett volna valami vagy nem), meg a szerzödes es minden azzal kapcsolatos irat, beszerzes titkositasa fel evszazadra között van "nemi" különbseg.
Ha nem erted nem magyarazom, de hogy ebben igy 20-30%-os a magyar allam karara törtenö ardragitas (gy.k. korrupcio) benne van az biztos. Ami egy 5000 milliard Ft-os projektnel (hagyjuk a 3700 milliardot, az a hazai gyakorlatot ismerve korrupcio nelkul is lesz 5000) azt jelent, jo 1000 milliard olyan forintot jelent, ami a fideszoligarchaknal landol. Ennyiert mar ertheto hogy nincs transzparencia, lathato penzkövetes, szerzödeskontroll.
de persze ez nem erdekel senkit a trollkommandonal, az összes ervük a bezzegazmszp, deazelmultnyoccev.
Miközben az elmult 17 evben a fidesz vezette a leghosszabb ideig az orszagot :)

Irbisz 2015.07.15. 08:48:10

@Mr. Waszabi:
Erre nem fogsz erdemi valaszt kapni a fideszes bertopikoloktol.

Irbisz 2015.07.15. 09:02:20

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
A fidesz mivel is vitte elöre az orszagot?

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html
Az 5 eveük alatt a litvanok, lettek lehagytak minket, a lengyelek utolertek, a szlovakok jobban fejlödtek, mara a visegradiak sereghajtoi lettünk :((
versenykepessegünk alegrosszabb a regioban a kiszamithatatlan, ad-hoc szabalyozasmiatt, a piacellenes környezetnek, a szemelyre szabott törvenyeknek "köszönhetöen".
de ha 98-tol nezzük ugyanezt (www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html), amiböl mar a fidesz ideje a döntö, meg rossazbb a helyzet:
Szlovenia elönye kb. 40-al több lett,
csehorszag majdnem 50%-al növelte elönyet,
Szlovakok alig voltak elöttünk, mara otthagytak minket mint szent pal az olahokat
Esztek kb. a szintünkön voltak, ma elerhetetlenül megelöztek
Lett, Litvania jocskan mögöttünk voltak, ma mindkettö elöttünk,
Lengyelek jokora hatranybol utolertek minket.
Mara mar csak a balkani exkomenista orszagokkal vagyunk versenykepesek, de ez neked lehet siker, engem nem vigasztal hogy a bulgarok, szerbek, romanoknal jobbak vagyunk (de fajlagosan nezve meg ök is jobban fejlödtek :()

Szoval lehet itt hordoszonokolni, orbant meg a fideszket isteniteni üres lozungokkal, de a tenyke makacs dolgok (www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html)
Amiota 98-ban elöször került hatalomra a fidesz, es ö volt legtöbbet kormanyon, mi vagyunk az exszoci orszagok leggyengebben teljesito tagja :((

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:15:56

@Irbisz:

Konkrétan 2002-ben a szlovákok elött voltunk minden gazdasági mutató szerint, és 2010-re már mindenben utolsóak lettünk a görögökkel egy szintre csúsztunk, hála az MSZP-nek és Gyurcsánynak.

Azóta már kezdünk visszakapaszkodni, a Görögök meg már többszöri segítséggel is csődbe mentek.

Az MSZP alatt 54%-ról 82% fölé emelkedett az államadósság, megduplázódott a munkanélküliségi ráta, és saját bevallásuk szerint is elkúrták.

Nem beszélve a 2006-os azonosító nélküli rendőr attakról.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:16:43

@Irbisz:

Röhejes, mikor fizetett MSZP-s bérbloggerek vádolnak másokat.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:19:31

@Irbisz:

Talán nézd már meg az egy főre jutó GDP táblázatrodban hogy hány ezer pontotz romlottunk kedvenc szoci elkúróid alatt, szerencsétlen balfasz..

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:25:02

@Irbisz:

A saját táblázatodból:

Szlovákok: 2002-ben 8400, 2010-ben 12400, 2014-ben 13400
Magyarország: 2002-ben 8600, 2010-ben 9800, 2014-ben 10500
Szlovénia: 2002-ben 14900, 2010-ben 17700, 2014-ben 17500
Lengyelország: 2002-ben 6600, 2010-ben 9300, 2014-ben 10500

Az adatokból tisztán látszik, hogy az MSZP alatt nálunk nőttünk arányaiban a legkevésbé, a Fidesz alatt pedig csak a lengyelek nőttek arányaiban egy kicsivel jobban tőlünk.

Mr. Waszabi 2015.07.15. 09:28:26

@Irbisz: hát nem is azért tettem fel a kérdést:)
Hanem csak hogy ott legyen, elolvasható legyen, gondolkodjanak rajta az emberek. Eszükbe fog jutni, egyre gyakrabban, ahogy a körülmények romlanak.

high up! 2015.07.15. 09:34:10

@Trompf:

Micsoda? Magyaro a görögökkel volt egy szinten???

Látom egy életre megragadt benned a Kósa-Szargyártó idióta páros bödületes baromsága.
Így jár, akinek a segg mutatja az irányt, nem pedig a tények.

FOLYTASSUK!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.07.15. 09:37:03

Gyerünk fideszbarmok,toljátok,ez az!:))

high up! 2015.07.15. 09:38:21

@Trompf: "Fidesz alatt pedig csak a lengyelek nőttek arányaiban egy kicsivel jobban tőlünk."

A fideszkomcsik alatt minden EU csatlakozó ország gyorsabban nőtt a magyarokénál, konkrétan a lengyelek, a románok, a szlovákok 2-3-szoros GDP-ket produkáltak.
És nem stadionépítésből meg egy autógyár 3. müszakából.

FOLYTASSUK!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:40:33

@high up!:

index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/26/mi_lehetunk_a_kovetkezo_gorogorszag/
Nemrég még velünk példálóztak londoni elemzők: hogyan kell költségvetési kiigazítást végrehajtania a költségvetési adataival csaló Görögországnak. A hiány elengedése esetén azonban mi lehetünk a következő ország, amit Brüsszel korlátok közé szorít. A legnagyobb bajunk, hogy a versenyképességünk fikarcnyit sem javult, a reformokból semmi nem lett, a közszférában már többen dolgoznak mint a válság előtt, miközben az államadósság 80 százalék felé tart.
Edward Hugh angol makroközgazdász Oszkó Péter Financial Times-ban megjelent nyilatkozatát boncolgatja ebben az írásában. Az interjúban a magyar pénzügyminiszter a nyugdíjrendszer és a szociális ellátórendszer strukturális reformját és az adórendszer átalakítását emlegeti mint a 3,9 százalékos idei GDP-arányos költségvetési hiány megvalósítását lehetővé tevő tényezőket.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:41:58

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Szerencsétlen MSZP csicska..

Az adott ország valutájában mindenkinek nőtt a GDP arányos államadóssága az egyedüli németeket kivéve.

Viszont arányaiban nálunk nőtt a legkevésbé Euróban számolva, szintén és egyedül a németeket leszámítva.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:44:07

@high up!:

2010:

www.origo.hu/gazdasag/hirek/20100430-gorog-valsag-hatasai-spanyolorszag-portugalia-magyarorszag-helyzete.html

Az egyre súlyosbodó, maholnap a vasárnapi megegyezés ellenére még mindig államcsőddel fenyegető görög válság tovagyűrűző hatásai immár az eurózóna további tagjait fenyegetik, így a kedden egyaránt leminősített Spanyolországot és Portugáliát.

Mindkét állam gazdasága egész biztosan erősebb a magyarnál, Magyarország veszélyeztetettségére, sebezhetőségére egyelőre mégis csak szórványos jelzések figyelmeztetnek -

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 09:46:08

@high up!:

www.tozsdeforum.hu/uzlet/gazdasag/a-magyar-gdp-lett-a-legjobb-az-eu-ban-45382.html
A magyar GDP lett a legjobb az EU-ban

Az Európai Unió (EU) 28 tagállamában negyedéves alapon számolva 0,4 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék (GDP) 2014 negyedik negyedévében az EU statisztikai hivatalának, az Eurostatnak előzetes adatai szerint.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 09:52:06

@bértrollbosszantó_kovi1970:

"Az általános kötelező, utána meg maximum szakmunkásképző jöhet számításba, ha a gazdáid álma teljesül..."

Hát, valóban micsoda botrány, hogy megszüntetik pl. a digitális bölcsészetet és jópár még ennél is semmitmondóbb "mesterszakot". De nyugi, sajnos még így is maradt elég büfé-ruhatár szak.

Netuddki. 2015.07.15. 09:56:07

@Trompf: Ostoba lúzer! Anyád maszopos!

Netuddki. 2015.07.15. 09:57:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Van diplomád? Csak úgy érdekelne...

4 óra munka 10 óra pihenés 10 óra szorakozás 2015.07.15. 10:12:27

" Buda-Cash és a Quaestor brókerházak brutális csalásának eredményeként az idén több tízezer ember veszítette el a megtakarítását."

Nem is tudom, kik szuntetek meg Magyarorszgon a bankok, es egyebb penzintezetek ellenorzeset.
Csak nem az mszp ???

midnight coder 2015.07.15. 10:13:13

@bértrollbosszantó_kovi1970: A szakmunkásképző már messze több mint ami jelenleg ezeknek van. Egy jó szakmunkás amúgy elég szépen keres is, legalábbis itt Pesten elég jó pénzt leakasztanak, ráadásul elég nehéz olyat találni aki nem kókler.

midnight coder 2015.07.15. 10:16:19

@Irbisz: Mondom: kb. ugyanezért támadná most az MSZP-t a FIDESZ. Centire ugyanígy be lenne titkosítva legalább 50 évre. Egyrészt mert az MSZP sem lop kevesebbet ha módja van rá, másrészt ez azért elég érzékeny terület stratégiailag is - azaz minél kevesebbet tud a dologról egy potenciális terrorista, annál jobb.

hosaka 2015.07.15. 10:31:22

@midnight coder: "A legnagyobb lenyúlás pedig 1986 és 1998 közötti rablóprivatizáció volt."

De már elmúlt, ugye. Mára rablóállamosítás van. 1999-től Orbán a liberálisok közé beépült konzervatív forradalmárként (az meg mi a faszom?) alapozta meg egyenes ívű karrierjét a ... hovába is? Mindegy, a dübörgő pannonhalmi pumába az osztrák idegszanatórium gyorsnaszád tanfolyam második szemeszterén.

Most Allah szúrta ki magának. Ezzel ellesz élete végéig.

Netuddki. 2015.07.15. 10:40:57

@4 óra munka 10 óra pihenés 10 óra szorakozás: Elég gyenge egy fideszmentési kísérlet. Senki nem szüntette meg az ellenőrzést. A luxusvillás szíjártópetike és a kvesztorvezér közeli haverok (voltak?).

A legnagyobb probléma azért mégis az, hogy még mindig nem tudjuk hova tűnt a lóvé, és kit csuktak le érte?

hosaka 2015.07.15. 10:41:58

@Trompf: "A magyar GDP lett a legjobb az EU-ban"

Az jó. Felírtam a noteszembe, hátha egyszer fontos lesz. Akkor bekarikáztam golyóstollal is.

Netuddki. 2015.07.15. 10:43:09

@midnight coder: Általános, semmitmondó duma amit nyomatsz. Kábé ugyanaz amivel a Mr. 20% meg az orbán szokott lukat beszélni a zemberek hasába...

Netuddki. 2015.07.15. 10:44:28

@hosaka: Ez semmi! Nézd meg a blogját, ahol a lúzer a shitpalit mentegeti!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 10:46:21

@hosaka:

"De már elmúlt, ugye."

A mostani fideszes lopások is elmúlnak egyszer, ezzel el lesznek intézve?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 10:52:30

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Erre a mentegetésre gondolsz ?

"Lehet azon vitatkozni, hogy valaki, aki a dolgozata 95%-át másolta, mennyivel járult hozzá a tudományhoz, mennyiben felelt meg a dolgozata a kor elvárásainak, de nem érdemes. A 95% túl nagy szám. Legfeljebb fordítási érdemről lehet ez esetben beszélni."

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 10:59:47

@Nemfajtalan srác: A bejegyzéshez valami? Ha nem tudsz vitázni, akkor támadd a személyt. Lehetnél Finkelstein házi kedvence... igen, úgy is...

hosaka 2015.07.15. 11:01:07

@Trompf: "Az Európai Unió (EU) 28 tagállamában negyedéves alapon számolva 0,4 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék (GDP)"

Ilyen német autómárkáról eddig nem is hallottam. Jobb mint a BMW? Hibrid? Elektromos hazai?

Ügyes kis magyar lehetsz, ennyi hazai termékkel. Azt hittem, még a Rubik-kockát tekered, mint az őseid, erre elárasztod a piacot hologramos vetítővel.

A GDP-mérést nem a gonosz mutilobbi találta ki a keményen dolgozó kisember bevitelére a búzába? (A búzát képletesen értettem, igazi magyar kifli ára sajnos immunis a GDP-re).

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 11:01:41

@Trompf:
"Nem beszélve a 2006-os azonosító nélküli rendőr attakról."

Ja, arról pláne nem beszéve, hozzuk fel azt is egy tök más témájú cikkhez kedves Trackers. Annak a rendőrattaknak meg gondolom véletlenül sem volt köze ahhoz, hogy narancskomcsi tüntetők molotovkoktéllal rendört akartak gyilkolni. Ehhh... (legyint).

Netuddki. 2015.07.15. 11:15:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát, pedig ha nem tudod értelmezni min ironizáltam akkor hadd kételkedjek. Ha nem is kamuzol, tuti nem műszaki a diplomád.

Mellesleg mi visz rá egy diplomást (nem büfészakon) a libsizésre?

hosaka 2015.07.15. 11:22:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
""De már elmúlt, ugye.""
"A mostani fideszes lopások is elmúlnak egyszer, ezzel el lesznek intézve?"

Dehogy múlnak el. Hölgyem, Ön merne úgy lazázni, mint Szíjjártó úr a keményen dogozó kisember szülei emlegetésével, ha csak sejtené is, hogy egyszer ezért tragikus hirtelenségű vízibalesetet szenvedhet tisztázatlan vagy nagyon is egyértelmű körülmények között?

Lehet az is, hogy el lesznek intézve. Én nem tudom, Orbán úr ellopta a jövőbelátó gömbömet (is). De az gyári hibás volt.

_Epikurosz_ 2015.07.15. 11:34:21

Irbisz? Így? Ezt? Ejha. Vicces, hogy hazaszerető libsiként együtt utálhatom Veled a lopást és korrupciót. De reménykedővé tesz.

Az teljesen igaz, hogy csak a fal nem fog megoldani semmit. Az is rendben van, hogy _ellenőrizetlenül_ ne járkáljon már át mindenki az elvileg szigorú schengeni határon. Egyúttal az is igaz, hogy a menekülők helyzete szánandó, és hogy ha idáig eljutnak, akkor nekünk kezelni kell a helyzetet, lehetőleg emberségesen.

Szerintem az emberségesbe az is beletartozik, hogy felhomályosítjuk őket: mi nem osztjuk az iszlám "értékeit". Szívtunk miatta 150 évet, és nem akarjuk még egyszer megszívni. Az őszinteség sokszor segít, főleg, ha nem verekedünk közben.

Barnalány 2015.07.15. 11:36:37

Kérdezem a Szerzőt, hogy az Együtt milyen komplex garanciarendszerrel biztosítaná, hogy nem lesz korrupt, hogy nem nyúl le állami pénzeket, hogy nem köt az ország számára előnytelen szerződéseket, mint Paks 2, hogy megvalósítja a transzparens államot és önkormányzati szférát?

Az nem válasz, hogy "mert mi becsületesek vagyunk-leszünk!".:)))

_Epikurosz_ 2015.07.15. 11:42:49

@Barnalány: @Szelényi Zsuzsanna: Ez egy jó kérdés, hosszú válaszra érdemes.

hosaka 2015.07.15. 11:46:58

@midnight coder: "A közmunka pedig az egyetlen módja a lumpenproletárok felemelésének."

Meg a Gulag, csak az éghajlata ne lett volna szar. És hol rejtegeted a lumpenproletár felemelődési statisztikádat? Remélem nem hamis és nem az 1933-as USA New Deal projectből smittelted. A biztonság kedvéért dolgozz még ezen a problémán egy kicsit, csak hogy megnyugodjunk. Közmunkában, ha megkérhetlek. Ha nem, akkor is, különben röpülsz a picsába.

alfacharlybravo 2015.07.15. 12:01:28

@Barnalány: Zsuzsa hazaáruló gazember balliba, garantáltan leamortizálnák az országot ha megint hatalomba segítené őket a nép. Más nagyságrend ha központi állami filozófia az ország kifosztása, mint a haverok segítése és a mértékkel csinált korrupció a kettő nem összemérhető. Meg más az ha valaki kormányoz és hibát vét, de megpróbálja korrigálni, vagy ha a liberális anarchia a célja.

Peetee 2015.07.15. 12:01:46

Korrekt, tényszerű, racionális, érzelmektől mentes írás. Tetszik, ügyes, csak így tovább. Leszarom melyik párt tagja, csak hagyják végre érvényesülni, hogy valaki végre tegyen is ezért az országért, és végre ne fordítva üljünk a lovon.

Peetee 2015.07.15. 12:03:50

@Ballib Cenzúra: De kitől fogtok lopni, ha ez a kevés ellenzéki is elfogy? Akkor aztán elkezditek felzabálni a saját fajtátokat?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 12:07:11

@Barnalány:

A tolvajlás mértéke nem bír megváltozni.
A lopás és korrupció a társadalom sajátja elsősorban.
Annyit lopnak a politikusaink, amennyit elbír viselni a társadalom, és amennyi lopáshoz találnak partnereket.
Minden kormány.
A korrupció mértéke akkor fog csökkenni, mikor a társadalomban egyként ítéjük majd el a Fideszes, és MSZP-s tolvajt, és nem fogunk össze az egyikkel, hogy leválltsuk a másikat.

De ez lényegtelen is. Hisz az együtt által beveztni kívánt alapjövedelem igen rövid úton (cirka 3-4 éven belül) a csőd szélére sodorná az országot. Akármennyit is lopnak (vagy nem lopnak) az ostoba és demagóg programjuk mellett.
Oda kerülünk rövid úton, ahol most járnak a Görögök.

Peetee 2015.07.15. 12:08:26

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Drága, mi is kurv@mód utáljuk a Gyurcsányt, de a Te vezéred új szintre emelte a gyurcsányi kitalicskázás fogalmát: nehézpótkocsikkal hordjátok ki a közpénzt! Nem tőlem kell megvédeni a hazát, engem kell megvédeni a kisemmizéstől, az elszegényedéstől, a munkaadó kizsákmányolásától, de ezügyben kurv@mód nem tesztek semmit! Nekem, mint adófizető állampolgárnak kellene pozitív jövőképet adni, a befizetett járulékokkal egyenértékű közegészségügyet, a gyermekeimnek oktatást, tisztességes ÁFA-kulcsot, lehetőséget, hogy becsületes munkából Európai szinten tudjak élni. De ezügyben semmit nem tesztek, csak a sját pecsenyéteket sütögetitek. Hát hogy van ez komám???

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 12:10:37

@bértrollbosszantó_kovi1970:

"Mellesleg mi visz rá egy diplomást (nem büfészakon) a libsizésre?"

És téged a fidesznácizásra?

_Epikurosz_ 2015.07.15. 12:11:31

@Peetee: Bizony, bizony. A forradalom felfalja a gyermekeit. Anyagilag biztosan, ha a gazdaság nem javul, hiszen csökkenő dolgot kell újra- és újraosztani.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 12:13:12

pestisracok.hu/baloldal-belso-koreihez-tartoznak-buda-cash-vezetoi-brokerbotrany-vezeralakjai/

ét baloldali szála is van az egyre terebélyesedő Buda-Cash-brókerbotránynak. Van aki Gyurcsány Ferenc alelnökéhez és üzlettársaihoz köthető, de Elek István, az ATV egyik tulajdonosa, a brókercég korábbi részvényese is a baloldal belső köreihez tartozik. Megtudtuk, a cégcsoport egyik felügyelő bizottsági tagja egy szocialista kötődésű, titkosszolgálati múltú cégben is hasonló tisztséget töltött be.
...
a Questor egyik legnagyobb üzletét, a végül teljes egészében meg sem valósult győri ETO Park felépítését Gyurcsány Ferencnek és az állami tulajdonú Magyar Fejlesztési Banknak köszönheti. Az MSZP holdudvarának egyik legfontosabb pénzügyese, Erős János vezette bank 2005 júniusában nyújtott hitelt az ETO Park megépítéséhez, gyanús körülmények között és meglehetősen rossz feltételekkel. A későbbi vizsgálatok során kiderült, hogy még a bankhitel fedezetéül szolgáló jelzálogbejegyzések se történtek meg. Az MFB 2010 után éveken keresztül óriási erőfeszítéseket tett azért, hogy a 2002–2010. közötti években adott egyedi elbírálású nagyhitelek okozta bajokat és a szocialisták időszakában elszenvedett milliárdos veszteségeket kezelje. Ráadásul az egész beruházás kudarcnak tekinthető: Az ETO Park az elkészülte óta nagyobbrészt üresen állt évekig, ami ékesen bizonyítja, hogy rosszul előkészített, hibásan tervezett projektről volt szó. A Quaestor Csoport a stadiont ugyan felépítette, de az eredeti tervekben szereplő komplex ingatlanfejlesztés sosem készült el, vagy zárult le teljesen.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 12:14:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mentségére...
Ki van zárva hogy diplomás legyen ennyi ésszel, és ilyen mérhetetlen ballib elkötelezettséggel.

hosaka 2015.07.15. 12:15:00

@_Epikurosz_: "... az iszlám "értékeit". Szívtunk miatta 150 évet ..."

Nem mindegy az neked, hogy éppen ki száll meg? Német, orosz, fidesz, iszlám, spongyabob? Ha belekeverednél, húzass velük sorszámot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 12:15:36

@hosaka:

Bátor emberek, de valószínűbbnek tartom, hogy létezik egy gentleman's agreement (bár ebben a kontextusban elég meredek a gentleman szó használata) a pártok között, hogy nem bolygatják egymás lopásait, max. néha hoznak egy-egy gyalogáldozatot.

Másrészt az 1994-1998-as maszop-szadeszos gazdasági bűncselekmények mára lényegében bizonyíthatatlanok, a bizonyítékokat eltüntették, vagy a bűnök már elévültek.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 12:19:30

@Peetee:

Akármelyik grafikont is nézem, azt látom, hogy az MSZP volt az egész EU egyik legszarabb kormánya gazdasági szempontból.

Nem véletlen hogy 2002-ben még a szlovákok elött voltunk, 2010-re a legszarabbak lettünk a görögökkel együtt.
Ma a görögök már csődbe vannak, mi meg a gazdasági eredményeink alapján az EU felső-közép rétegéhez tartozunk.

Mind a gazdasági növekedést, mind az eladósodás csökkentését, mind a munkanélküliségi ráta javulását, ... tekintve, egyszóval mindenben amiben a szocik alatt a legszarabbak voltunk.

De keress bátran magad is, itt egy rakat grafikon:

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 12:23:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Bolyagtják azt..
Külön államtitkárságot hozott létre az MSZP is (Keller Laci) és a Fidesz is Papcsák személyében.
Csak szart se érnek ezek.
A bíróság még a legegyértelműbb tolvajok esetén is, akik a törvényesség látszatára semmit se adtak, azoknál is rendre felmentést hoz.
Lásd Hagyó (talán felmentés), Hunvald (alig 1 év).

A többiek pl Gyurcsány, Simicska, Orbánék, sokkal inkább ügyeltek a törvényességi aggályokra.

high up! 2015.07.15. 12:30:35

@Trompf:

jaj, ne röhögtesd már a világot ezzel a görög mániáddal!
Ezzel a Kósa-Szargyártó baromsággal csak a kocsmában lehet valamire vinni, de a valóságban nem népmesékkel meg hasonlatokkal kell a magyar-görög helyzetet magyarázni, hanem tényekkel:

Magyaro soha nem volt nemcsak hogy görög úton, hanem ellenkezőleg, amikor "görög" válság érte 2008-ban, akkor 2 év alatt maga mögött tudta a korrekció nagy részét.
Aztán se 25%-os munkanélküliség nem lett belőle, se 5 éven át negatív GDP, sem 180%-ra felszökő államadósság (a 120%-ra való vágás után).

Az égadta világon semmi, ami görög lett volna, mert a gazdaságának a szerkezete teljesen más. 70%-os export aránya van a görög 20% helyett.
Ezerszer diverzifikáltabb az ipari szerkezete. A fizetési mérlege sok év óta sokmilliárd euró pluszban van.

Szóval az Eke TV-be, meg a betelefonálós müsorokba meg a fidesz párt rendezvényekre elmennek ezek a bődületes marhaságok a görög traumával, de csak ott.

FOLYTASSUK!

hosaka 2015.07.15. 12:37:22

@Trompf: "ét baloldali szála is van az egyre terebélyesedő Buda-Cash-brókerbotránynak"

Terebély nélkül is elég nagy volt már. Kezdjük eleinte a fő terebéllyel és majd menet közben kirándulunk egy nagyot a szembejövő sávba is a bal oldalon.

Bal oldali szál. Ez jó. Ha így folytatják, meg fogok botránkozni. Tettesek megvannak? Gyanúsítottak listája? Ez az Elek István himbálózik nekünk itt a szálon, oszt jónapot?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 12:40:21

@high up!:

Kedvenceid elkúrták alaposan. Ez van.
Még emlékszünk mindannyian, mikor minden gazdasági elemző egy lapon említett minket a görögökkel.

Fent betettem két linket is.
Ma már a Spanyolok, és Olaszok is szarabb helyzetben vannak, a görgök meg csődbe mentek.

Ha a szopcik maradtak volna, már rég csődbe lennénk.
Annyiban különböznénk a görögöktől, hogy nekünk nem engednék el a tartozásunkat, viszont cserébe az összes menekültet ide ráncigálnák Gyurcsányék.

_Epikurosz_ 2015.07.15. 13:02:42

@hosaka: Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, hogy őket már ismerjük, van mire hivatkozni. Aki nem tanul a történelemből, arra ítéltetik, hogy újra átélje azt.

hosaka 2015.07.15. 13:02:52

@high up!: "FOLYTASSUK!"

Figy, medve, azt nem-e lehetne-e, hogy kihúzol a halállistádról? Aztán folytatod, lendülj a GDP számkombinációval, ahova akarsz, utána majd mesélsz, milyen volt. De ha valaki nem kéri, azt ne tessék belekeverni. Ha meg valaki tudja nagyon jól, hogy mire van szüksége és mit tud adni cserébe, annak papolhatnak a GDP-ről, miközben szarospalacsintával kínálgatják.

Csatos Bambi 2015.07.15. 13:23:08

"viszont a kerítés élet és halál választóvonalává válik."

Figyelj, Nagyorrú!

Szerbiában nem fogják a kiskedvenceidet halomra lövöldözni, miután felhúztuk a műszaki zárat.

Görögországban se lövöldözik halomra, mióta a bolgárok lezárták a zöld határt a határsértők előtt.

Az olaszok se lövöldözik halomra, mióta a franciák MINDENKIT visszafordítanak, aki nem a határátkelő helyen akar belépni.

A franciák se lövöldözik halomra, akiket a Csalagútba tartó kamionokról szednek le.

Akkor miféle "élet-halálról" beszélsz, te nagyorrú bogárka? He???

Csatos Bambi 2015.07.15. 13:26:38

"2016-os költségvetéshez olyan módosító javaslatokat adtam be, amelyek mindenekelőtt a jövőre, a gyerekeinkre fordítják az ország forrásait. Oktatásra, egészségügyre és új munkahelyekre: jövőre szóló befektetésekre, hiába."

Sajnos a pénzre, amit te már gondolatban szépen elköltöttél, mint a lottóötöst, a pénzre szükség van ahhoz a munkához, amit az illegális bevándorlók megállítása érdekében kell tennünk.

Úgyhogy ne verd magad azon, hogy a "kiskedvenceid" pátyolgatása még több pénzünkbe kerüljön.

Netuddki. 2015.07.15. 13:27:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "És téged a fidesznácizásra?"

Kiscsillag! Nem szoktam fidesznácizni. A fideszes vezetők meg (egyelőre) szabadlábon lévő tolvaj gazemberek. Bármiféle ideológiához maximum annyi közük van, hogy éppen mivel tudnak zavart kelteni, a figyelmet elterelni az ügyeikről. Amik még így is szép számmal, nap, mint nap napvilágra kerülnek.

Szóval visszatérve a kiindulási témára. Ostoba, tudatlan, diploma nélküli, az érettségijüket is valószínűleg úgy vásároló, tolvaj gazemberek döntenek a magyar felsőoktatásról. Ennyi...

hosaka 2015.07.15. 13:27:13

@_Epikurosz_: "Aki nem tanul a történelemből, arra ítéltetik, hogy újra átélje azt."

Akkor a következő megállónál szálljunk ki. De legyen büfé.

Valamit jól csinálhatott a török gyerek, ha 150 évig tolta. A statikus védműrendszer meg rosszul, de most ne a kerítésbe gabalyodjunk bele, hanem igyunk. Szóval, nagyon csúnya dolog az állatkínzás, de szegény gólyát akkor sem síppal-dobbal és nádihegedűvel kellene gyógyítani, hanem az állatkórházban. Adtam rá 1%-ot, erre felét ellopták, másik feléből meg autója nőtt az alapítványnak. Kezdett gyanús lenni, gondoltam, megnézem a maradék 99%-ot is ... húbazmeg. Epikurosz barátom, ne tudd meg, mi volt.

Barnalány 2015.07.15. 13:36:06

@Trompf: Az Együtt kifejezetten ellenzi az alapjövedelem bevezetését, ld. erről itt Szigetvári Viktor írását: dinamo.blog.hu/2015/04/07/nincsenek_csodafegyverek

Akivel te keverheted az Együttöt, az a PM.

Barnalány 2015.07.15. 13:38:19

@alfacharlybravo: "Mértékkel csinált korrupció" - ez lenne az új Habony-szöveg a Fidesz-maffiázásra?:-)

Mondd, te amikor efféléket írogatsz, mint ez a "mértékkel csinált korrupció", akkor valamilyen tudatmódosító hatása alatt állsz, vagy csak simán megfizet Kubatov??:-)

Barnalány 2015.07.15. 13:38:53

@_Epikurosz_: Nyugi, megvan a válasz - de azt ne Együttéknél keresd!:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 13:42:31

@Barnalány:

"Akivel te keverheted az Együttöt, az a PM."

Nemrég még Együtt-PM néven futottak, nem? Azóta szétváltak és elkezdtek osztódással szaporodni.

Csatos Bambi 2015.07.15. 13:43:11

"Az orbáni hatalomgyakorlás központi eleme a közpénzek lenyúlása. "

Bezzeg, amikor a rokonoknak cseppen pár milliárdocska a magyar adófizetők pénzéből a szabadkai zsinagóga felújítására, meg a Saul fia című propagandafilmre, meg a Sorstalanság gyártási költségeire, akkor nem sír a szád, hogy a Zorbánék herdálják a közpénzeket.

Ugye, bogárka?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 13:48:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Most külön-PM. :-) Nehéz picit követni, tény.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 13:48:55

@Csatos Bambi: Nincs bezzeg, mert beleverem az orrodat a padlóba. 6 éve orbánkormány van, elfogyott a bezzeg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 13:52:41

@Csatos Bambi:

Hogyan merészeled ezeket felhozni?! Ezek a bűnös (kollektív bűnös) múltunkkal való szembenézést szolgálják. Örüljünk, hogy nem vagyunk kötelezve évente egy Saul fia leforgatására. Bár az önkéntes megalázkodás egyes esetei gyomorforgatóak, gondolok itt a kötelező holokauuszt-oktatásra.

Más: Emlékszel még, mekkora óbégatás volt itt is abból, hogy egy orosz motorosbanda Magyarországon keresztül akart eljutni Berlinbe? Na mármost, biztos olvastad a hírt, hogy most egy zsidó motorosbanda teszi meg ugyanezt, csak érdekes módon ezellen nem tiltakozik a libsi média:

index.hu/sport/motorsport/2015/07/14/ismet_zsido_turamotorosok_veszik_be_budapestet/

high up! 2015.07.15. 13:56:29

@Trompf: "Kedvenceid elkúrták alaposan."

Milyen kedvenceim te szerencétlen egybites? Nekem nem kedvenceim vannak, akiknek a seggébe bújok (mint te) és egész életemben azt fújom fel amit ők diktálnak (és még akkor is amikor már rég kiderült, hogy baromságokra vettek rá), hanem tudatos választó vagyok, aki maga dönti el, hogy a sok handabandából mi igaz meg mi nem. Ehhez meg nem kedvencek kellenek, hanem ÖNÁLLÓ GONDOLKODÁS.

Az elemzői jóslatokkal meg kitörölheted a s.gged, Soros meg Mr Doom pl. azt jósolták, hogy 2011-ben vége lesz az eurónak, jönnek a nemzeti valuták. Ennyit érnek a jóslatok, meg a nagyot mondások. Amúgyis egyik elemző ezt jósolja, a másik meg azt, te meg ráadásul azt az öntökönszúrást is megcsinálod, hogy már sokadjára olyan jóslatokkal prezentálod a görög mániádat, amelyek BE SE JÖTTEK. Akkor meg minek másolod ezeket???

FOLYTASSUK!

high up! 2015.07.15. 14:07:36

@Trompf:

a magyar GDP pont ott van ahol az ország besorolása: a bóvliban!

Bezzeg 2010-14 között nem tudtál pillanatnyi GDP sikerekről kopizni, hiszen a magyart GDP az évi átlag 0,4%-os növekdesével méretesen leszakadt a konkurenciától.

Azzal meg kitörtölheted a sejhajt, hogy stadionokból meg egy autógyár 3. müszakjából meg egy egyszeri választási kiköltekezésvből lett itt másfél évre elegendő pillanatnyi GDP propaganda anyagod, az örömhírek máris elfogytak.

A magyar gazdaság továbbra folytatja a leszakadását az EU-tól, ráadásul egyre nagyobb a technológiai, modernizácios lemaradása. Hiába no, a stadionok, határkerítések, térkövezések, Turul szoborparkok sose voltak rajta a COCOM listán.

FOLYTASSUK!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.15. 14:22:52

@high up!:

Marhaságokat beszélsz..
Magyarország GDP növekedése 2013-ban és 2014-ben is az élmezőnyhöz tartozott.
Az MSZP alatt meg végig a hátsó sorban.

ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tec00115&plugin=1

sanyix 2015.07.15. 14:49:41

@Trompf: a 2010-2012-es nagy gdp eredményekről miért feledkezel meg mindig?
De sajnos ma is a gdp növekedés kizárólat az EU-s támogatásból(aminek láthatóan legalább a 25%-át ellopják az elvtársaid), és a 2 autógyárból jön. Ezek nélkül mínuszos lenne.
Szóval Magyarország önállóan előállított GDP növekedése egy nagy 0, (jó esetben).
És ez így is marad amíg a törvénykezés a haverok érdekeit szolgálja, és az ő korrupciójukat, hiszen ki akar egy ilyen helyen bármibe is befektetni?

deruyter 2015.07.15. 15:04:21

Kedves Sz. Zs.!
A poszt-írás nem politizálás, csak pótcselekvés. Aki nem épít párt-szervezetet, nem állít maga mögé érdekcsoportokat nem jelenik meg hatéjkonyan a közbeszédben és ezáltal nem tudja érdemben erodálni a kleptokrácia pozícióit, az csak kamuzik. tessék szépen aktivizálódni. Az önmagában nem elég, hogy megvárják, amíg a fideszre rádől önnön alkalmatlansága.

hosaka 2015.07.15. 15:04:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "... létezik egy gentleman's agreement ..."

Persze, különben Orbán már Nicagarugu... Nicarau... Peruban feküdne egy árokban az útelágazó..., mindegy, egy nyálkás helyen és szélsőséges egészségi állapotban, amin a fejére húzott jutazsák csak tovább ront.

Az a bajom a magyar politikus zsarolási hajlamával, hogy minden látszat ellenére nem piramis-elrendezésű, hanem körkörös.

Peetee 2015.07.15. 15:42:23

@Trompf: Ezzel közel sem győztél meg; a munkanélküliség a közmunkások számának brutális emelésével csökkent, de ebből csak kiadása van az országnak, bevétele NINCS, és haszna sem!!! Továbbá, aki nem vállalja be a közmunkát, azt kiírják a rendszerből, tehát emberek tízezrei munkanélküliek ma Magyarországon úgy, hogy a statisztikák szerint nem azok!!! Ordas nagy kamu sajnos a munkanélküliségi rátánk, cáfold meg ha nincs így!

Az államadósságunk éppen most ért törtelmi csúcsra, soha, soha nem volt még 25 ezer milliárd forint. Soha, mindegy ki volt kormányon!!!

Ne haragudj, de én sem a maszop alatt, sem most nem érzem a bőrömön, hogy itt annyira dübörögne a gazdaság!!! 27% az Áfa, elvették a manyup pénzt, lett egy valag különadó, és mivel még nincs kölköm, elbuktam az adójóváírást is, ami évi 180.000Ft. volt, viszont kaptam helyette néhány kisebb új adót. Ellenben egészségügyi elletást már csak Viktor-vezér jóindulatából és kegyelméből kaphatok, mert ugye az EÜ-alapellátás már nem alkotmányos joga a magyar állampokgárnak!!!

Egy kupac sz@r volt a maszop, de minek is kellene most örülnöm???

hosaka 2015.07.15. 16:00:16

@deruyter: "... nem elég, hogy megvárják, amíg a fideszre rádől önnön alkalmatlansága ..."

Igen, nekem van egy programom. Működik, becstelenség nélkül. Csak nem tudom eladni, eddig nem találtam hozzá alkalmas marketingstratégiát.

Nincs bal és jobb oldala, alapja van, közepe és teteje, hogy ne ázzunk meg az esőben sem. Hasznos termékek tervezésével és gyártásával finanszíroznám, a humán erőforrások biztosítására a teljesítményt és az azzal arányos juttatásokat dolgoztam ki, utóbbira egy új szót is kitaláltam már, az ún. fizetést. Ezt a programom szerint a jelenleg érvényes szarér-hugyér lecserélésére vezetném be.

Az Orbán-bandát szigorúan megbüntetném. Páratlan napokon a saját szarukat lapátoltatnám el velük, a párosakon az erre a célra átalakított stadionokban fülkeforradalmakat rendezhetnének a közönség bevonásával. A stadionok egyúttal rezervátumként is szolgálnak, amiket indián kaszinók üzemeltetésével saját maguk tarthatnak fenn a boldog kis belterjes közösségek. A zsetonokat havonta GDP-re válthatják, de tenyészthetnek kecskét is a gyepen.

És a többség: Alanyi jogon jár minden magyar polgárnak lakás. Aki a túlszaporodásra bíztat, azt az első ember, akinek nem marad barlang se, szájonbaszhatja vascsővel. Nincs rezsicsöki. Fizetés van.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2015.07.15. 16:00:51

Zsuzsanna, azt írod hogy "a politikai felelősségvállalást a kormánynak sikerült eltussolnia".

azért ebben a velejéig töketlen ellenzéknek is szerepe van, nagyon is sok. ha gyengék vagytok (-unk?), akkor talán a civil szervezeteket és a választóitokat kellene a védelmetekbe venni először, hogy azok biztos erkölcsi támogatóként mögöttetek legyenek.

amíg ez nem változik meg alapjaiban, és nem lesz kiépítve egy civilizált kommunikációs csatorna a választók és megválasztottak között, addig azt kell, hogy mondjam hogy sajnos teljesen mindegy ki és mit sérelmez.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2015.07.15. 16:04:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "...miközben az ország halad előre." = zuhan a szakadékba hátszéllel.

csak gondoltam szólok, hogy tudd melyik körhintára ültél fel a kör elején.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.15. 16:17:21

@holex:

"a választóitokat kellene a védelmetekbe venni először"

Ami viszont nemigen fog menni úgy, hogy az ország több százezer feka és muzulmán gazdasági bevándorlóval való elárasztását propagálják.

És ezt minden politikai vagy ideológiai felhang nélkül írom. A lakosság túlnyomó része nem akar idegen kultúrákból érkező bevándorlókat. Az a politikai párt/formáció, amely ezt nem hajlandó tudomásul venni, amely a népbe ennek kapcsán azt sulykolja, hogy kirekesztők stb. vagyunk, az soha nem fog a politikai hatalom közelébe sem kerülni.

hosaka 2015.07.15. 16:28:33

@Tudományos libsizmus: "Ne hazudjatok libsik."

Hopp, kicsúszott a fing a trollból. Persze, nem te voltál. Persze, persze. Hölgyeim, nem az a lila fejű volt, akire ujjal mutatok.

Csatos Bambi 2015.07.15. 16:49:41

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:

" Nincs bezzeg, mert beleverem az orrodat a padlóba"

Mivel?

A kígyóválalddal, vagy a tyúkmelleddel? :DDD

hosaka 2015.07.15. 16:49:53

@Csatos Bambi: "Bezzeg, amikor..."

Ma már trollok se kezdenének bezzeggel mondatot. Örülök, hogy segíthettem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 16:51:53

@Csatos Bambi: Fura fantáziáid vannak... de egyszer lehet hogy eljön, hogy a pofáddal is vállalnod kell a véleményedet. És akkor én nagyon fogok örülni.

Csatos Bambi 2015.07.15. 16:53:53

@hosaka:

"Ma már trollok se kezdenének bezzeggel mondatot. "

Na látod. Legalább tisztáztuk, hogy nem vagyok troll.

Dobnál egy körlevelet ezügyben az elvtársaidnak, hogy ők is ejtsék a témát végre? :D

hosaka 2015.07.15. 16:57:03

Csatos Bambi 2015.07.15. 16:49:41
@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:
" Nincs bezzeg, mert beleverem az orrodat a padlóba"
Mivel?
A kígyóválalddal, vagy a tyúkmelleddel? :DDD

Ha nem lesz kuss, szétültetem az egész bagázst!

Csatos Bambi 2015.07.15. 16:58:11

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:

"de egyszer lehet hogy eljön, hogy a pofáddal is vállalnod kell a véleményedet. És akkor én nagyon fogok örülni."

Inkább azokról a témákról fantáziálj, amikről szoktál. Azoktól gyorsabban elmész.

hosaka 2015.07.15. 17:02:18

@Csatos Bambi: "Dobnál egy körlevelet ezügyben az elvtársaidnak"

Picsába, lebuktattál. Vagy most mi van?
De hát mi csak veled röhögünk, nem rajtad.

hosaka 2015.07.15. 17:12:49

@Csatos Bambi: "Na látod. Legalább tisztáztuk, hogy nem vagyok troll."

Ha az lennél, már éhenhaltál volna. Ennek ellenére amatőrként is sikerült leolvasztanod itt valaki agyát. A csodálatom őszinte. A tartalmi részekkel azonban több pont esetében is eltérő álláspontot képviselünk, bár ez most igazán lényegtelen.

Csatos Bambi 2015.07.15. 18:13:16

@hosaka:

"Ennek ellenére amatőrként is sikerült leolvasztanod itt valaki agyát. A csodálatom őszinte."

Normális ember agyát a liberális oldalról áradó, valótlanságokkal, féligazságokkal és csúsztatásokkal teli USZÍTÓ cikkek olvasztják le.

Míg más emberek agya attól olvad le, ha valakinek ez nem tetszik.

Te melyik csoportba tartozol a kettő közül?

Csatos Bambi 2015.07.15. 18:25:18

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:

" 6 éve orbánkormány van, elfogyott a bezzeg."

A zsinagóga felújításra ebben az évben ment a pénz.

A Saul fiára tavaly ment a pénz.

A Sorstalanságra adott, a hírek szerint közel 1 milliárd forint ment 2005 előtt, a szockók idején.

Chris Lamb 2015.07.15. 23:41:03

Szelényi Zsuzsa és szánalmas baráti köre miközben próbál azon hibákra rámutatni amit a jelenlegi kormány esetleg elkövetett saját magát akassza fel! Mivel is? Nem mással mint az ocsmány migráns imádattal. Nem veszik észre hogy a balos szimpatizánsok egy része talán többsége is a háta közepére kívánja a migránsokat? Ha továbbra is folytatják ezt az esztelen muszlim-feka imádatot 2018-ban Fidesz és Jobbik nagy többség lesz harmadiknak jön esetleg az LMP ha ő migráns ügyben vissza táncol, és esetleg 5-6 százalékkal az Mszp becsúszik negyedikként. De a többi pártocska megy a süllyesztőbe. Amikor Toroczkai László szervezete tüntetést szervezett a migránsok ellen (nem voltak sokan) a Keleti pályaudvarhoz és megjelentek az ellentüntetők szánalmas létszámban megnyugodtam. Ha ballib "barátaink" nem tudnak annyi ellentüntetőt szervezni (nem hogy többet) ahányan az úgynevezett nácik vannak nem kell megijedni! NO PARA. :))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.16. 07:15:54

@Chris Lamb:

"Ha továbbra is folytatják ezt az esztelen muszlim-feka imádatot"

Drága liberális "barátaink" nem a fekákat és a muszlimokat imádjk, hanem a magyarságot, sőt úgy általában az európai nemzeteket gyűlölik. Bármilyen népséget idecsődítenének - lásd, még szadeszos korukban épp a cigányságot pátyolgatták -, ha azzal atomizálni, szétverni lehet a társadalmat.

Nem tartozik az itteni témához, de épp a társadalom atomizálását, a társadalom szövetének bomlasztását szolgálják a homóházasság propagálásával is. Minden kisebbségre vagy "kisebbségre" lecsapnak és támogatják azt, ha ezzel a társadalmat lehet bomlasztani.

Csatos Bambi 2015.07.16. 11:56:31

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:

Tegyük fel, valaki venné a bátorságot, és feljelentene a véleményem miatt.

Tegyük fel, sikerülne a bíróság elé vinni a dolgot. Ott születne valamilyen ítélet.

Mi történne azután szerinted?

1. Elbújnék egy sarokba sírni?

2. Keresnék egy jobbos szervezetet, ahol aktívan elkezdenék dolgozni azok ellen, akiket jelenleg csak amatőrként véleményezek?

3. A kettes pont, plusz miután nem csak az én kilétem válna egyértelművé, hanem az ellenfél kiléte, személyazonossága, személyes adatai is, gondoskodnék róla, hogy az illetőnek soha többé az életben eszébe ne jusson más embereket a véleményük miatt meghurcolni.

Szerinted?

Melyik lenne a legvalószínűbb forgatókönyv?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.16. 14:27:26

@Csatos Bambi: Szerintem a kettes. Azzal, hogy már most is egy jobbos szervezet érdekében dolgozol.

Viszont a 3-as az pont olyan, mintha ugyanazt csinálnád, mint aki téged fenyegetett. Ez most akkor rossz dolog, vagy sem.

Csatos Bambi 2015.07.16. 17:40:47

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:

"Azzal, hogy már most is egy jobbos szervezet érdekében dolgozol."

Azért az egy komoly szintlépés ám, hogy egyszerű választóként van bizonyos, karakteres véleményed bizonyos dolgokról, amit itt-ott el is mondasz, vagy bizonyos okok, történések miatt szintet lépsz, és az életedet, de legalábbis annak komoly időhányadát rászánva leszel egy szervezet, és az általa képviselt világnézet profi szószólója.
-

"Viszont a 3-as az pont olyan, mintha ugyanazt csinálnád, mint aki téged fenyegetett."

Én soha senkit nem fenyegettem még meg azzal a céllal, hogy FÉLJEN élni a véleménye kinyilvánításának a jogával. Míg másoknál ez napi gyakorlat, hogy zaklatással élnek, vagy fizikai erőszakkal, vagy bíróság elé hurcolással fenyegetik meg azokat, akik ellenvéleménnyel vannak. Nem csak az egyik, vagy a másik oldalon, hanem minden oldalon vannak ilyen dolgok.

És ha tehetik, és be tudják váltani a fenyegetésüket, akkor azzal pont ellentétes hatást érhetik el, mint ami a szándékuk volt: a megalázni kívánt ellenfélből megveszekedett, örök ellenséget csinálnak. Nem mondom, hogy minden esetben ez történik, de a lehetőség minden esetben ott van.

Ha Hitlert nem csukják börtönbe az egynapos "sörpuccs" miatt, talán sose írja meg a Mein Kampfot. Ha az ókori zsidók jobban bírják az építő kritikát, és nem nyíratják ki Jézust, és ezzel nem váltják ki az apostolokban a "csak azért is" reakciót, akkor a kereszténység talán sose lesz világvallás.

Kíváncsi lennék például arra, hogy a "holotagadás" miatt meghurcolt szegedi asszony hozzáállása hogyan változott? Nem fogja többé szidni a zsidókat? Nem fogja többé véleményezni ezt az érzékeny témát?

Vagy éppen ellenkezőleg? A meghurcolásával kihozták belőle a megveszekedett szélsőjobbos aktivistát? Akivé egyébként sose vált volna?

sanyix 2015.07.16. 20:45:02

@Csatos Bambi: te egyszerűen azért dolgozol egy jobbos(igazából balos feudális populista) szervezet érdekében, mert az ő propagandájukat fújod, annak minden elemével. Pl véded a korrupciót, és a mutyikat, hiszen mindig felhozod, hogy nemgáz, "meragyurcsánymegaballibekmégtöbbetloptak".
Na meg jóféle fütyiszes módjára ballibezel mindenkit aki nem ért egyet a fütyisszel.

Csatos Bambi 2015.07.17. 09:51:05

@sanyix:

"Pl véded a korrupciót, és a mutyikat, hiszen mindig felhozod, hogy nemgáz, "meragyurcsánymegaballibekmégtöbbetloptak"."

Mindig?

Tudsz linkelni legalább egy hozzászólásomat, bármelyik blogról, amelyikben ezt tettem?

Csatos Bambi 2015.07.17. 09:59:53

@sanyix:

Másrészt meg:

Miért nincs szó a posztban a Vajna Andris-féle kaszinóügyekről?

Miért nincs szó a posztban a Vajna Andris-féle filmtámogatási ügyekről?

Miért nincs szó a posztban a sukorói telekügyekről?

Miért nincs szó a posztban a Duna Terasz projektről?

Miért nincs szó a posztban a Peresz-féle "felvásároljuk Magyarországot" kijelentésről?

Ha valaki elkezdi piszkálgatni a korrupciót, akkor minden oldalról piszkálgassa meg, ne csak arról az oldalról, amelyiknek a piszkálgatásával úgy tudja az ellenfelét mocskolni, hogy közben a sajátjait nem keveri bele.

sanyix 2015.07.17. 10:03:56

@Csatos Bambi: azért mert most már 5 kibaszott éve a fütyisz lop.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.17. 10:06:45

@sanyix:

Pedig mennyivel szebbek voltak azok az idők, amikor a te elvtársaid lopták meg privatizálták el a fél országot...

sanyix 2015.07.17. 10:20:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem az elvtársaim 1 biteském, bár ez látszik is a hozzászólásaimból :)

Na igen, pont erről beszéltem, ennyit tudtok "deagyurcsánymegalibsik" erről beszéltem, te is így mentegeted az elvtársaid mutyiját és lopkodását.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.17. 10:40:03

@sanyix:

"te is így mentegeted az elvtársaid mutyiját és lopkodását."

nem az elvtársaim 1 biteském, bár ez látszik is a hozzászólásaimból :)

Na igen, pont erről beszéltem, ennyit tudtok "deapatásorbán" erről beszéltem, te is így mentegeted az elvtársaid mutyiját és lopkodását.

sanyix 2015.07.17. 11:14:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jaj ne nézz már madárnak, imádod a fütyiszt ez már rég óta látszik a hozzászólásaidból, állandóan csak őket mentegeted, nyalsz nekik.

Én nem mentegettem senki lopkodását és nem nyaltam(nem is tudsz ilyet idézni, főleg mert utálom a "ballibsiket" is) azt te tetted.

Egyébként ez a másik dolog amiben profik vagytok, az utánzás :D

Azért jó látni ahogy a mérsékelt függetlennek látszani próbáló fütyiszmentegetők hogy alakulnak át batyu szerű hivatásos szoponcokká :))

Tessék ezt is másold le, és fordítsd meg, ha attól jól érzed magad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.17. 11:40:12

@sanyix:

Nem érdekelsz tre engem annyira, hogy ezzel fáradjak. :D

Igen, neked mindig mindenben igazad van!

sanyix 2015.07.17. 12:37:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ja, hogy bepötyögted az egészet mert a ctrl-c ctrl-v ismeretlen? Mondjuk nem meglepő egy fütyisszoponctól, hogy ennyit se tud :D

"Igen, neked mindig mindenben igazad van!" áh ne túlozzunk, csak majdnem mindig ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.17. 12:49:06

@sanyix:

"áh ne túlozzunk, csak majdnem mindig ;)"

Na de komolyan: MINDIG igazad van
süti beállítások módosítása